רשתות חברתיות ארגוניות

השימוש ברשתות חברתיות לטובת הארגון הכרחי לתמיכה נכונה בצרכי הארגון

לקביעת פגישה יעוץ

השימוש ברשתות חברתיות לטובת הארגון הכרחי לתמיכה נכונה בצרכי הארגון. רשת חברתית פנים ארגונית תורמת באופן ישיר לשיפור ויעילות החברה והפיכת הארגון ליעיל וחדשני יותר.

במדעי החברה יש תיאוריה, שבוחנת את מבנה הרשת החברתית של אנשים ושל ארגונים. הנחת היסוד היא כי השחקנים משולבים כך ברשת של יחסים ישירים ועקיפים, ושיחסים אלו קובעים במידה רבה את פעילותם. לנו, ב-WebTech הבנה וניסיון המוכיחים כי הטמעת רשת חברתית בארגון, אינה שאלה טכנולוגית בלבד אלא שינוי תפיסתי.

אנחנו מביאים את היכולת לתת פתרונות ניהול ידע, שיתופיות ו-Social בארגון, כולל מומחי ניהול ידע ו-Media Social , מומחי פיתוח ותשתיות. את כל זה אנחנו עושים במוצרים מובילים בעולם כמו IBMConnections ומוצרי קוד פתוח JomSocial.

IBM Connections היא תוכנה חברתית לעסקים מהמובילות בעולם, שמחזקת את היכולת של משתמשיה להמציא דברים חדשים ועוזרת להוציא דברים לפועל מהר וטוב יותר על-ידי שימוש ברשתות דינאמיות של עובדים, עמיתים ולקוחות:

  • ניהול קהילות לפי תחומי עניין או פרויקטים
  • בניית רשת קשרים בין אנשים בארגון ומחוץ לו
  • שיתוף, הפצה וקידום רעיונות באמצעות בלוגים ופורומים
  • תכנון וניהול משימות ולוחות זמנים
  • ניהול ושיתוף קבצים
  • יצירת תכני רשת באמצעות פלטפורמת WIKI
  • אינטגרציה חזקה למערכות ארגוניות: Office, Sharepoint ,Windows, ,Active Directory ECM,Exchange ועוד
  • Social Analytics מובנה לניתוח פעילות המשתמשים ברשת החברתית
  • תמיכה מלאה במוצרי מובייל – סלולרי וטאבלטים.