Botica Multichannel

פלטפורמת תקשורת רב ערוצית בשפה חופשית

לקביעת הדגמה
develop
 

ברוכים הבאים לבוטיקה, הפלטפורמה המלאה לתקשורת לקוחות לערוצי טקסט וקול. המוצר החדשני שלנו הוא מערכת שירות מתקדמת ומאובטחת שלומדת כל העת ליצור את חווית הלקוח האולטימטיבית עבורך ועבור לקוחותיך..

ארגונים מובילים בשוק הישראלי כבר מנצלים את היכולות המתקדמות של בוטיקה ויוצרים ללקוחותיהם חווית שירות עם החזר ברור על ההשקעה.

 למה לבחור בבוטיקה? בניגוד לצ'אטבוטים רבים שאנו רגילים לפגוש באתרי שירות שונים, בוטיקה מספקת הרבה יותר. עם המערכת שלנו, תוכלו ללמוד ולהשתפר ללא הרף באמצעות פאנל AI/BI, ומערכת הניהול החכמה והאינטואיטיבית שלנו מספקת למשתמשים מידע חשוב ומעשי במהלך ואחרי שיחה

 Botica מציעה שירות 24/7, יעילות קו ראשון, מענה במספר שפות, תמיכה בשפה חופשית, מידע אישי, למידה ושיפור מתמשכים ופתרון חכם לשירות לקוחות. מודול האזור האישי שלנו מאפשר ללקוחות לקבל מידע אישי, לבצע פעולות ולנהל את חשבונם בשיחה חינם

בנוסף, בוטיקה תומכת באתרי אינטרנט, פורטלים, אפליקציות סלולריות, וואטסאפ, מסנג'ר של פייסבוק ושיחות נכנסות/יוצאות. כמו כן, יש לנו מודול מענה טלפוני/בוט קולי אשר נותן מענה ללקוחות הפונים לערוצים שאינם דיגיטליים באמצעות ניתוח שפה ותמלול השיחה למערכות הליבה.

 מודל ניהול הידע והתוכן שלנו שומר ומנהל את הידע הארגוני עבור עובדי הארגון ולקוחותיו ומביא מקורות שונים למקום אחד אם אתה מוכן לקחת את שירות הלקוחות שלך לשלב הבא, נסה את Botica עוד היום. צור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ והדגמה מותאמת אישית כדי לראות כיצד בוטיקה יכולה להועיל לארגון שלך.

 מידע נוסף באתר בוטיקה.

יצירת קשר